Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 8, 2008
Image Size
5.6 MB
Resolution
6024×4049
Thumb

Stats

Views
2,496 (3 today)
Favourites
48 (who?)
Comments
33
×
Bad Pig by karola-j Bad Pig by karola-j
Wprowadzila sie swinia do stodoly i wszystkimi pomiata...

Media: mouse, photoshop and textures.
Add a Comment:
 
:iconvrida:
Vrida Featured By Owner Jun 13, 2011
wow... myszka? naprawde? podziwiam
Reply
:iconkarola-j:
karola-j Featured By Owner Jun 13, 2011  Student Digital Artist
Rysowana normalnie (tj. na kartce olowkiem, potem skan) byla tylko glowa prosiaka, reszte rysowalam myszka. To byl okres miedzy zepsuciem sie mojego pierwszego tabletu, a kupnem nowego. Stare dzieje, ale nauczylam sie, ze majac wystarczajaca ilosc czasu i cierpliwosci nawet myszka mozna rysowac ;)
Reply
:iconvrida:
Vrida Featured By Owner Jun 13, 2011
moglabys powiedziec jakiego tabletu uzywasz? albo jakie polecasz, a jakich nie? ;)
sama planuje niedlugo kupic, bo rysowanie myszka mnie zazwyczaj frustruje w polowie kolorowania i poddaje sie.
Reply
:iconkarola-j:
karola-j Featured By Owner Jun 13, 2011  Student Digital Artist
Korzystam z tabletu Wacom Intuos3. Polecam ta firme, jest solidna, najpopularniejsza (spradzona przez wielu artystow), najbardziej chwalona, obecnie mozna u nich znalezc model na kazda kieszen. Znajoma kupila sobie Wacom Bamboo Pen A6 za niecale 300zl, jest zadowolona. Seria Intuos jest juz drozsza, wiec jezeli dopiero zaczynasz przygode z tabletem, ktorys z Bamboo ci wystarczy. Mozesz tez sprobowac zapolowac na Intuos3 z drugiej reki, uzywany powinien byc znacznie tanszy od obecnego wydania. Tablety sa solidne, dzialaja bez zarzutu przez wiele lat. W zaleznosci od modelu mozna dokupic sobie nowe elementy - rysiki piorka i folia na tablecie z czasem sie zuzywaja.

Sa na rynku inne firmy, ale kupowanie u nich tabletow to juz ryzyko. Moim pierwszym tabletem byl jeden z modeli firmy Pentagram. Gdy dopiero uczylam sie rysowac calkowicie wystarczal. Po 3 latach bez powodu nagle sie zepsul. Podobno i tak mialam szczescie, bo wielu pentagramy psuly sie po 1-2 latach. Poczytaj opinie na forach dla rysownikow/grafikow, moze okaze sie ze ujrzal swiatlo dzienne dobry tanszy odpowiednik Wacoma.
Reply
:iconfirrea:
Firrea Featured By Owner Sep 24, 2008  Hobbyist General Artist
jejku, jakie knurzysko plugawe D:D
Reply
:iconmarcianek:
Marcianek Featured By Owner Jun 4, 2008  Professional General Artist
ta świnia jest tak niesamowita w wyrazie, że po prostu nie ma wątpliwości że jest to cham i gbur xD
czy ty malujesz na jednej warstwie?
Reply
:iconkarola-j:
karola-j Featured By Owner Jun 4, 2008  Student Digital Artist
Swiniak byl malowany na dwoch warstwach. Chcac dac go pod wydruk musialam pracowac przy duzej rozdzielczosci, a wowczas mialam jedynie 256 RAMu i z musu ograniczylam ilosc warstw.
Reply
:iconchimeria:
Chimeria Featured By Owner Apr 17, 2008   Digital Artist
Bogowie... przypomina mi moją profesorkę... Co nie zmienia faktu, że świetne.
W innych programach poza photoshopem też machasz pracki?
Reply
:iconkarola-j:
karola-j Featured By Owner Apr 18, 2008  Student Digital Artist
Mi przywodzi na mysl pewnego upierdliwego ponad miare polityka XD

Pracuje glownie w photoshopie, ale czasami skrobne cos w shi-painterze na [link] Od pewnego czasu zamierzam tez powoli wprowadzac paintera, ale na razie bez skutku.
Reply
:iconx-rouge-x:
X-Rouge-X Featured By Owner Apr 17, 2008  Hobbyist Traditional Artist
świetny prosiak :)
Reply
Add a Comment: